Főmenü:
Egy kis történeti áttekintés
1991. december 14.-
1992. április 30.-
1997. márciusában a Medi-
2002-
Tevékenységi kör
Kezdetben a műanyagfeldolgozó ipari munkavégzés mellett az orvostechnológiai berendezések forgalmazása képezte a fő tevékenységi területet. Később egyre nagyobb teret nyer az ágytálmosó berendezések eladásának kiszélesítése, mely 1998. januárjában temető-
Jelenleg a szervezet fő tevékenységi köre ágytálmosó berendezések szállítása, üzembehelyezése, szervizelése. Patológiai berendezések szállítása, üzembehelyezése, szevizelése. Temetőtechnológia, ravatalozók felújítása, kivitelezése valamint tisztatérterek kialakítása.
Telephely
A cég egy telephellyel rendelkezik, mely cégközponttól való távolsága: 25 km.
Minőségpolitika
A Medi-
A Medi-
A céljaink elérése és fenntartása érdekében minőségügyi rendszert vezetünk be és működtetünk, amely megfelel az MSZ EN ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek. A minőségügyi rendszer biztosítja a szolgáltatások állandó minőségét, tevékenységünk és vevőink megelégedettségi színvonalának folyamatos fejlesztését.
Meggyőződésünk, hogy piaci versenyképességünket csak a
minőségügyi rendszer hatékonyságának állandó emelésével javíthatjuk, ezért a minőségügyi rendszer hatékony működtetésével erősíteni kívánjuk a vevők cégünk iránti bizalmát, dolgozóink megelégedettségét és a minőség iránti elkötelezettségüket, a folyamatok szabályozottságát.
Gondoskodunk arról, hogy a minőségpolitikát a cég alkalmazottai megértsék, megvalósítsák és fenntartsák. A minőségügyi rendszer hatékony működéséhez biztosítjuk a szükséges emberi, technikai és anyagi erőforrásokat. A minőségtudat kialakítását, a minőség iránti elkötelezettség fenntartását, a minőségfejlesztés folyamatosságát rendszeres képzéssel és a dolgozók motiválásával biztosítjuk.
A Medi-
Minőségcélok
Célunk, hogy tevékenységünkkel biztosítsuk vevőink, tulajdonosaink és munkatársaink maximális megelégedettségét. Megelőző intézkedéseinkkel a vevői reklamációk elkerülése, a reklamációk számának és a reklamációs költségek legalacsonyabb szinten tartása.
A minőségirányítási rendszer állandó fejlesztése.
A legfrissebb támogatási formák, pályázati lehetőségek felkutatása, megismerése.
Hatékony, jól képzett munkaerő alkalmazása.
Régi ügyfeleink bizalmának megtartása, megerősítése, új partnereink bizalmának elnyerése.
A szolgáltatás folyamán vevőink legkisebb megterhelése.